همه چیزهای خوب با ما :)

با مدیریت : ابوالفضل

همه چیزهای خوب با ما :)

با مدیریت : ابوالفضل

برنامه بازیهای ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی

برنامه بازیهای ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی


فدراسیون جهانی والیبال برنامه مسابقات مرحله نهایی لیگ جهانی 2014 در فلورانس را اعلام کرد.


فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله نهایی این رقابت ها را که طی روز های 16 تا 20 جولای(25 تا 29 تیر) در فلورانس ایتالیا برگزار می شود را اعلام کرد.

برنامه دور نهایی لیگ جهانی 2014 به شرح زیر است:

چهارشنبه 25 تیرماه

ساعت 20 به وقت تهران (17:30 به وقت محلی) : ایران – روسیه

ساعت 23 به وقت تهران (20:30 به وقت محلی) : ایتالیا - امریکا

پنجشنبه 26 تیرماه

ساعت 20 به وقت تهران (17:30 به وقت محلی) : برزیل – روسیه

ساعت 23 به وقت تهران (20:30 به وقت محلی) : تیم قهرمان دسته دو – آمریکا

جمعه 27 تیرماه

ساعت 20 به وقت تهران (17:30 به وقت محلی): ایران – برزیل

ساعت 23 به وقت تهران (20:30 به وقت محلی): ایتالیا – تیم قهرمان دسته دو

گروه بندی تیم ها در مرحله نهایی:

گروه یک: ایتالیا – امریکا – تیم قهرمان دسته دوم( یکی از تیمهای بلژیک، فرانسه، استرالیا یا هلند)

گروه دو: ایران – برزیل – روسیه

در پایان این مرحله دو تیم برتر هر گروه به صورت ضربدری در مسابقه نیمه نهایی که روز شنبه 28 تیرماه بر گزار می شود، با هم دیدار می کنند و دیدار نهایی نیز روز یکشنبه 29 تیر برگزار خواهد شد.

آرژانتین-هلند؛آسمان سائوپائولوچه رنگی می‌شود؟

آرژانتین-هلند؛آسمان سائوپائولوچه رنگی می‌شود؟


آرژانتین و هلند برای رسیدن به فینال جام جهانی مصاف سختی با یکدیگر خواهند داشت.


بامداد پنجشنبه دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 برزیل میان تیم‌های آرژانتین و هلند برگزار می‌شود؛ دیداری که تقابل دو تن از بهترین دریبل‌ کننده‌های جام یعنی لیونل مسی و آرین روبن است.

آرژانتین

آلبی سلسته بعد از 24 سال به نیمه نهایی جام جهانی رسیده است. شاگردان سابه‌یا از ابتدای جام همه رقیبان خود را برده‌اند، اما این پیروزی‌ها با اختلاف یک گل بوده است. مسی با انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین در چهار دیدار و نقش داشتن در اکثر گل‌های آرژانتین ستاره تیمش تا این مرحله از جام بوده است. او با چهار گل زده به دنبال این است که علاوه بر قهرمان کردن تیمش بتواند جام جهانی را هم به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند تا برای همیشه از زیر سایه مارادونا خارج شود.

آنخل دی‌ماریا در بازی با بلژیک مصدوم شد و ادامه جام جهانی را از دست داد، اما سرخیو آگوئرو با رهایی از بند آسیب دیدگی‌ می‌تواند فردا شب برای تیمش به میدان برود، هر چند سابه‌یا ریسک نمی‌کند و برای چهار بازیکن هجومی ترکیب از مسی، ایگواین، لاوتزی و پرز استفاده می‌کند.

هلند

نمایش فوق‌العاده‌ "لاله‌های نارنجی" در مرحله گروهی و صدرنشینی در یکی از گروه‌های مرگ جام که به حذف اسپانیای مدعی منجر شد بار دیگر چشم‌ها را به سمت هلند به عنوان یک مدعی جلب کرده است. فان خال پس از صعود تیمش به مراحل حذفی هنر مربیگری خود را بار دیگر نشان داد تا در رسانه‌های جهان، همه از او به عنوان یک متخصص تورنمنت‌هایی مثل جام جهانی یاد کنند. او با تعویض‌های فوق‌العاده‌ خود در بازی مقابل مکزیک و کاستاریکا زمینه ساز صعود تیمش به جمع چهار تیم نهایی شد.

آرین روبن، فان پرسی و اسنایدر کماکان مهره‌های اصلی هلند برای تکرار کارشان در جام جهانی و رسیدن به فینال هستند. هلندی‌ها دوست دارند این بار با جام به خانه برگردند.

آمار بازی
هلند و کلمبیا با 12 گل زده بهترین خط حمله‌ها را در جام جهانی 2014 در اختیار دارند.

لیونل مسی، چهار گل از هشت گل آرژانتین را به ثمر رسانده، در حالی که روبن و فان پرسی هر کدام سه گل برای هلند زده‌اند.

با پیروزی یک بر صفر برابر بلژیک، آرژانتین رکورد بیشترین بردهای پشت سر هم خود در جام جهانی را با ثبت پنج پیروزی بهبود بخشید. هر پنج پیروزی با اختلاف یک گل به دست آمده است.

این دو تیم تا به حال هشت بار با یکدیگر بازی کرده‌اند که هلند چهار بار پیروز شده، یک بار باخته و سه بازی هم مساوی شده است. یکی از بازی‌های به یاد ماندنی جام جهانی که باعث تک برد آرژانتین مقابل هلند در مصاف‌های این دو تیم شد، فینال جام جهانی 1978 بود که میزبان در وقت‌های اضافه سه بر یک هلند را شکست داد.

این بازی ساعت 00:30 پنجشنبه با قضاوت کانت چاکر داور اهل ترکیه در ورزشگاه سائوپائولو برگزار می‌شود.

کلوزه رکورددار گلزنی در جام جهانی شد

کلوزه رکورددار گلزنی در جام جهانی شد


ستاره خط حمله تیم ملی آلمان با شکستن رکورد خود و رونالدو، رکورد جدیدی برای به ثمر رساندن گل در جام جهانی به ثبت رساند.


در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014، بامداد امروز (چهارشنبه) تیم‌‌های ملی آلمان و برزیل در ورزشگاه مینیرائو به مصاف هم رفتند که گل دوم این بازی را میروسلاو کلوزه به ثمر رساند تا مجموع گل‌هایش در مجموع جام‌های جهانی را به 16 گل افزایش دهد و اکنون به تنهایی در صدر جدول برترین گلزنان تاریخ جام جهانی قرار بگیرد.

این دومین گل کلوزه در جام جهانی 2014 برزیل پس از گلی که در مرحله گروهی به غنا زد، بود.